You think you are cooler than me



tjena, vet inte varför men emma älskar min blogg så in i nordens mycket så får väl göra ett inlägg i hennes ära. Hon och jag har börjat snaäcka dänskä, och det är bara bra. Men utöver det så vart det stranden idag. Anna hämtade upp mig vid enen där jag satt och väntade runt 12 tiden i min solstol. Sedan åkte vi till hedåsen och bada och sula järnet, dock fattar jag inte varför jag inte kan bli brown nån gång, funka ju förut. Sen vid 5 tiden åkte vi hem och så duscha jag och cyklade till åsens och köpte bambam som vi b-rudar skulle äta, anna,emma och karin. Emma skulle egeteligen hyra film, köpa godis och fördinge kladdkaka men blev bara icas kladdkaka och grädde, blev fight ett tag men sen kom vi på att vi älskade varandra. Blev potatisgratäng och bea och bambam såklart, sen till efterrätt icas kladdkaka, som faktiskt funkade, men inte tillräckligt för att duga, men alla var så förbannat mätta ändå blev det chips och godis som karin och anna hade kirrat. Vi la oss inne och glode på p.s i love you, rätt sorglig film, men vi älskar att böga oss, iallafall just nu, hännt en del. Sedan ringde ture och där var det fezdt så vi begav oss dit men dom kom förbi karin och hämtade oss iprincip, hos ture spårade robin och lucce, har video, men eftersom min datte vill fuck me in the face så kan jag inte lägga upp bilder eller videos. Men efter några timmar drog jag hem och nu är jag hemma och försöker inte svettas men nja, godnatt nu iaf, så hörs vi! i hope.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

kan ja låta bli att skratta åt en enda mening du skriver tjejen ????????? haaahaaaa

2010-07-16 @ 02:54:40
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0