it feels like the end

hej förjväligt fint oväder idag, passar mig perffa, ska in till valbo för tredje dagen på fyra dagar. Ska hälsa på familjen strid också och kolla på deras valpar, sen ikväll antar jag att det blir some kind of mys. Igår var vi hos anna i stensätra tills halv 6 typ sen så blev det sommarkväll i gävle, sög som alltid, åt äcklig mat också, älskar sandviken när det gäller ute mat. Önskade så jävla mycket att jag var 18, man har dubbelt så roligt då, mer options. Men ska försöka göra nåt av sommarlovet som är kvar, åka till stockholm iaf, trodde jag skulle vara där typ hela sommarlovet men ack nej. Men nu ska jag fortsätta ligga i sängen och lyssna på oscar Linnros.



Kommentarer
Postat av: emma ramic

i dont like the end

2010-07-23 @ 14:15:16
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

i dont like the end

2010-07-23 @ 14:15:20
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0