Want to touch you right now!

tjabba tjena hallå, jag sitter nu hos emma, har kliat annas rygg i några timmar. Sen så stack emma precis ut och gjorde nåt, orkar inte sova nu eftersom jag har planerat att sova hela dagen imon för jag orkar inte med allt bögigt. Men idag så har vi vart till stranden och det pirrar lika mycket varje gång när jag ser dig. Anna, emma och ja la oss i en sked på en filt tills annika kom och hämtade oss. Sen drog jag hem och låg i sängen tills karin skriver och frågar om jag ska till hanna. Då kliver jag upp cyklar till swedbank, gör mig pank och cyklar till ica där emma och anna kommer efter en stund, sen kommer karin och vi cyklar till hanna. Där har dom inte ens börjat grilla så emma, jag och anna cyklar hem till emma och käkar där istället. Sen efter att nästan spruckit några gånger, så har vi äntligen slutat ätit och kollat halft på när lammen tystnar, vi kollade tills emmas toadörr öppnades en decimeter och sedan stängdes, vi satt i soffan hoptryckt tills emmas dadi kom hem och rädda oss, eller det var bara toafönstret som var öppet och orsakade dörrens lustigheter. Det är just allt som hännt idag i princip, nu ska jag vänta till ett och få skjuts hem. adjö, på dänske.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

på dänske <3

2010-07-18 @ 14:27:00
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0