Still no pictures

hej jag är hemma nu och chillar till family guy, har ätit pasta och bacon och tagit mig en dusch efter stranden. Det var meningen att vi skulle bada pool hos hanna men blev inte så så jag och emma cyklade till hedåsen ungefär vid 1 och vad där 2. Så var vi förbi vid hemmakväll också och skulle köpa gottigott gott men båda hade glömt kortet, sen på stranden hittade emma sitt kort i väskan, så då frågade vi roberteli robban om skjuts till statoil och så köpte vi chips, dricka och glass. Sen typ vid havl 5 tror jag var emma och jag nästan själv på stranden, var sjukt skönt. Nu ska jag chilla sen blir det grillning hos hanna kanske. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0