Cofé and some jokes

tja, jag sitter just nu och lyssnar på min älskade oscar linnros, gjort det hela dagen. Sen så fick jag reda på att jag ska på hoffmaestro 18 september med anna och emma, redan över tag, sen så har skitnsnacket löst sig och det är en lättnad men en besvikelse på att det var han, man undrar ju liksom varför. Robert ringde nyss också, och är rätt så full, kommer väl gnälla om att få sova här, fårse om den gode ronja kan vara snäll nog och låta honom. Fan jag kan inte sitta still, mitt ny blivna danske stjärt vill upp och hoppa och tagga till hoffe. Saknar också mine danske vänneh. It's hard. Lön på tisdag också, så ska till stockholm nästa vecka också fyller käraste faster år. Hejs!


Kommentarer
Postat av: emma ramic

HOFFE HOFFE !!!

2010-07-24 @ 00:47:53
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

HAHA JA KAN SEX LÅTAR:O

2010-07-24 @ 01:03:54
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0