webcam rocks

hej alla goda och glada, första skoldagen sedan jullovet and im feeling great but im sceard, vi har 4 test i kemi, nationella, ett lite större läxförhör, det praktiska, sedan en stort prov på det hela och en egen uppsatts om jag fattade allt rätt. Jag skulle börja med att plugga idag kände att jag hade flyt och ork, men lovade lina att åka in till valbo med henne också tänkte jag hälsa på grappen på sjukhuset för han skulle operera sig. Men efter skolan så åkte jag hem faktiskt och ville duscha men när jag kom hem var duschen upptagen och jag kände mig äcklad på något konstigt sätt och vill bara åka där ifrån, men jag ställde mig i duschen och då kändes allt mycke bekvämare, jag bytte om och gjorde mig i ordning sen drog jag till resecentrum, helt ärligt jag orkar inte skriva mera nu så sjukt less och robert kastade nyss min mobil på datorn sen flög mobilen vidare ner på golvet, clean unge.
Imorgon vet jag inte vad som händer, skola iallafall till halv 4 sen kanske jag går till gymmet fats jag tror mitt gymkort är slut. Ha en finemang kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0