Want to put them on

Hejlo jag sitter här nyduschad i den nya tröjan jag fick igår. Men idag ja efter att jag gymmat så gick hem till furuvägen. Jag skulle visa mamma skorna jag hade sätt på crispin, jag hade knäppt kort med mobilen. Men mamma och pappa var inte hemma men dom kom bara nån minut efter mig. Så snacka lite med mamma om skor, så kom jag på att jag vill lämna tillbaka ett par skor, ett par svart med guldnitar, så vi åkte in till valbo men först var jag tvungen att hämta dom hos robert så då på samma gång skjutsa vi hem mormor som fyller år i morgon, också sen skulle vi skjutsa jonas till träningen och min lillasyster och hennes kompis hem till henne, så det tog ett tag innan vi kom in till valbo. Men när vi kommer dit så kan vi inte byta dom för kvittot är kastat så robert måste gå till banken och få papper på det han köpte under den tiden så jag kan visa och byta shoesen, men innan vi åkte från valbo så var jag in på intersport och hälsa på robert och snart kommer han hem om ca en halvtimme. Men ett tips, spara kvittot.

Efter valbo var vi bara till bernö och skulle kolla på flovers till mormor och såg en hylla som rörde på sig, hahaha, pappa och jag blev fasinerad och kolla på den ett tag. Sen så åkte jag till annika för att kolla om kvittot låg här men det gjorde det inte. 

Men fan vad jag saknar to put them on, såklart snackar jag om shorts, äta obegränstat med isglass och kunna ha solbrillor. Jag saknar sommaren så oerhört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0