True story

Hej på er om igår då så var det så att efter skolan, så åkte jag och johanna in till valbo och kollade, det var meningen att jag skulle köpa strumpbyxor bara, men kom hem med en topp med öppen rygg och korssband och en jeansskjorta, very nice. Vi fickade också jag tog en prinsessbakelse och varmchoklad, även fast det var varmt där inne. Jag hälsade på robert inne på intersport innan vi åkte hem. Jag åkte hem till barrsätra iallafall för att duscha, tur så var det lugnt hemma och ingen sa nåt ovanligt. Jag fixa mig halft sedan åkte jag till johanna för att göra resten med henne, vi satt hemma hos henne till lite innan nio och sedan började vi göra i ordning oss. Vi fick hämtning och hämtade upp lina sedan mcdonalds faktiskt, tog en cheesburger och choklad milkshake för första gången på några år.

När vi kom tll lucas hörde man skrick från badtunnan på gården, galna nicole, dom hade redan bastat och badat. Så jag johanna och lina stack in i huset och satt och för oss själv och snacka och snygg emma kom ut från toan och jag såg henne nipel faktiskt. Vi satt och frös, jag tog inte av mig skorna men sen längre fram mot kvällen började de släppa lite, jag hade gaser,hihi, skoja haha. Nej men vid midnatt så kom en till grapp in i gänget, linus. Jag orkar inte skriva alla som var där men iallafall så stack några hem en efter en så jag, lina,johanna, lucas och linus stack in i bastun sen ville vi bada fast jag hade inga bikinitrosor utan ett par string och de är fan som ett snöre. Tunnan hann aldrig bli varm så vi stack upp eller dom coola satt ju kvar en stund till, lina och johanna.

När vi kom upp försökte att få upp temperaturen i kroppen men det tog ett tag, johanna åkte iallafall hem vid halv 4 kanske 5 så jag lucas,lina och linus vart kvar och kollade på en kass film, jag ville sova tillslut så jag gick och la mig i ett annat rum där det fanns två täcken till, vilken lyckansost. Jag somnade och sedan hade jag en mardröm så jag hoppa upp och ropa på lina men hon kom inte för lucce vägra släppa henne, nedrans lucce, we wonder why haha.

När jag vaknade så var håret äntligen torrt och jag skulle precis gå ner på toa men då gick linus före så fick ligga i sängen och klämma ihop. Iallafall när alla hade vaknat så gick jag in till lina och linus, för lucas hade redan gått ner och börjat städa men en kille som somna där nere, har glötm han namn igen. Iallafall jag ringde efter skjuts och när vi skulle klä på oss så haha var linas strumpbyxor borta, så hon fick gå utan, en t-shirt connes och en jacka, tre ord räcker, du är läcker. Vi fjanta oss ett tag medans dom käka frukost sen åkte vi hem, lina till sig jag till mig.

Snackar med robert när jag kommer hem och han vill att jag ska komma in till valbo klockan två och käka lunch med han på kitchen och mer än gärna ÄLSKAR deras kebab. Jag får skjuts in dit och hinner gå en sväng innan jag möter robert vi käkar oss feta och sen så lär han go back to work. Justia hans mammi och anders var också i valbo så dom stog och glodde när vi åt.

jag åkte buss hem och busschafören digga inte mig precis, han tyckte jag var oklok som inte tog upp pengarna innan jag gick in på bussen. Men nu är jag inne i värmen och ska vänta på att nåt gott händer. Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0