Sleep over

Hej allihopa, hade apsolut ingen tid för datorn igår. Det var skoldag och vi fick reda på att vi skulle få extra sovmorgon nästa vecka, så many happy faces. Sen efter skolan så kom robert gullet och hämtade mig hos min faster, han kom in med ett stor påse från siba, han hade köpt xbox360, vi tänkte först på wii, men det hade jag ju hemma på furuvägen men sen blev ju allt det här. Men iallafall så lämnade han det där medans vi åkte till till gävle.
Vi kollade först på blå som alltid, vi båda älskar kläderna inne på blå men vi skulle kolla lite i andra äffrer så vi tänkte att vi kunna gå tillbaka sen. Vi gick en runda och sen in på flanör, sen käka vi på woki woki inne på nian, men jag tycker det är smaklöst men ändå gott på nåt sätt. Vi gick in på blå en gång till robert köpte två t-shirtar det blev 900kr, jag tycker synd om killar, inte ofta det är nåt snyggt som är billigt förutom på h&m ibland. Men det var en tiger t-shirt som han köpte med fina randiga färger som fanns i tjej modell fast linne, tänkte på att köpa det men det kosta 499kr inte värt det men sen såg jag cheap monday t-shirts oversize som är både för tjejer och killar men var inte säker då så vågade inte köpa den men när vi precis gick ut från blå ville jag ha den, men varken jag eller robert våga gå in igen, skulle bli pinsamt, så vi sket i det, vi skulle ju ändå in till gävle imon, som alltså är idag, så kunna köpa den då, men kan säga nu, det gjorde jag inte.

Vi åkte sen till valbo för jag hittade inget, jag blev skit sur. Sen så gick vi in på gina och jag testa bara några leggings jag hade testa tidigare och nu satt dom bra, så köpte dom, robert köpte ett par åt mig. Sen gick vi in på intersport och robert köpte mjukisar åt mig, var behov av ett par som inte är så tjocka och snygga dessutom. Sedan åkte vi och hämta påsen hos min faster med xboxet i. Åkte hem till han, kopplade i det och spelade lite. Sen skulle han på träning och sedan efter den skulle han iviga det med att spela det hela natten med några killkompisar så jag kunna inte sova där.

Jag åkte till min faster, skulle äta så vi skulle åka och köpa kycklingsallad men då ringer mimmi darling och säger att jag ska komma innan nio, för jag skulle sova hos henne. Hon ville hinna gå till statoil och köpa nåt snaskigt, så jag sa att vi hämtade henne för jag skulle ändå köpa salladen där. Vi köpte molltisers och det är så sjukt gott, smakar som en puffigmaräng med chokladöverdrag, det är inte maräng i den men smakar så tycker jag. Vi följde med min faster hem till henne och kolla på guldbaggegalan. Sedan skjutsa hon oss hem till mimmi där vi käka molltisersena och kollade på film. Ja sedan somnade vi.

That was monday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0