Should i go

Tjena jag vaknade precis, hade lite svårt och somna efter den nya halloween filmen igår så satt på de tre musketörerna med muse,kalle och långben haha men alla kollar ju på kalle anka så. Idag är det söndag och imorgon en hel vecka skola, jag kommer vara något sliten efter den för jag lär ge järnet nu jag vill ha upp mina betyg så. Men idag fyller lillesyrran år också men jag vet inte om jag har så stor lust att åka hem och fira henne, vill inte ens åka hem för fikat, känner bara att jag har ingen mening att vara där. Men ska göra ett försök med att lägga in musik på roberts ipod som har bestämt själv att inte fungera och sen kanske gå och gymma, men ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0