Shame on you

hej allihopa, jag har nyss varit och handlat mackor och pucko med annika, fick en ben&jerrys också fast jag åt det igår, fårse om jag sparar den. Robert är påväg hit också. Men jag var hem en sväng idag för att hämta grejer och precis när jag möter mamma så säger hon "vad gör du hemma då" med en gladton. Som jag inte skulle få vara hemma. Sen så när jag sitter och väntar på att annika ska komma så frågar hon vart jag ska, fast hon inte bryr sig egenteligen. Innan annika kommer hinner hon fråga hur jag mår och säger att tjejerna har sagt att jag skriver på bloggen att jag inte vill vara hemma. Dumma jävla idioter tror hon att jag vill vara hemma när fyra av 5 syskon som bor hemma snackar skit om mig. Pappa sa inte ett skit föresten, men jag hade hoppats på det också, jag visste inte vad jag skulle ha svarat. Men iallafall så fick jag ett samtal igårnatt kanske vid 5 på morgonen av en full josef och hans kompisar, nån kille jag hade skrivit med förut snacka old times, haha också berättade han när gustav stal hans skidor i kungsberget och dom förnedrade honom verkligen, i vanliga fall skulle jag försvarat gustav och blivit sur och ledsen som så många gånger förr, men inte en enda jävla gång kommer jag på då gustav försvarat mig så jag brydde mig inte nu, för jag bryr mig inte om han längre, han har bara förstört.
Jag ska nog sätta på en film nu och sen ta det lugnt, dricka min pucko. Ni får ha det fin fint.

Kommentarer
Postat av: Emil

Inget blir hatad utan anledning, kanske bör tänka på om du har gjort något själv eller är ett saint?



Föresten är det bög Josef som snackar? haha, han bör nog inte snacka illa om Gustav när Josef har runkat av sin kompis hahaha, desutom var det Josef som stal Gustavs skidor och åkte iväg först av allt, sen så har dom väl likadana eller hur? Gustav fick väl aldrig tillbaka sina heller, runkjosef haha xD

2010-01-02 @ 20:39:56
Postat av: Maja

Mumsigt med B&J:)

2010-01-02 @ 21:01:54
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: ronja

Emil du skulle nog inte stå ut en sekund som gustav syster. Han har snott min pojkväns moped. Han har tagit min kompis jacka med alla hans hemmanycklar och kort i. Josef har inte sagt ett skit det var hans kompisar i bakrunden. Jag har fått skämas ut av helvete vad han har gjort och det enda man får tillbaka är att han sitter och snackar skit om mig, så vad har jag gjort?

2010-01-03 @ 14:14:39
Postat av: ronja

Emil du skulle nog inte stå ut en sekund som gustav syster. Han har snott min pojkväns moped. Han har tagit min kompis jacka med alla hans hemmanycklar och kort i. Josef har inte sagt ett skit det var hans kompisar i bakrunden. Jag har fått skämas ut av helvete vad han har gjort och det enda man får tillbaka är att han sitter och snackar skit om mig, så vad har jag gjort?

2010-01-03 @ 14:14:43
Postat av: Emil

Haha varför ljuger du, har ju sett rätts papprena själv han har inte stulit mopeden xD

2010-01-03 @ 15:47:28
Postat av: Emil

Tro inte att du är världens ängel, alla vet att du har gjort massa, stulit pengar av han och mera.



Han pratar inte ens med dig så varför skulle det vara jobbigt att vara det? jag skulle bara låta bli hans saker så skulle det vara finemang.

2010-01-03 @ 15:54:13
Postat av: Anonym

är du cp eller du vet inte ett skit så kan du bara låta allt vara. Det gustav säger till dig är bara från hans synvinkel, tänk längre än vad näsan räcker.

2010-01-03 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0