Same meat and blood

Tjosan jag är hos robert nu, inte oväntat. Men idag var det en snabb skoldag tycket jag, eller hela veckan har gått fort och därför kommer helgen också göra desamma. Men idag hade vi hemkunskap och vilket flyt jag och mimmi har vi blev klar först igen och det blev gott med, Ulla hemkunskapsläraren smaka av våran också. Men efter det så gick jag till robert och vi har kollat på halva 2012 tills vi skulle åka till posten och robert skulle hämta sin innebandyklubba. Thats is all from now men ska träffa mimmi sen ikväll och vi ska kanske basta och fisa lugnt.

Men idag på språkverkstan fick jag ett otrevligt sms av min syster linnea som jag är mest osams med. Men iallafall för att ni ska förstå så måste jag förklara från början. Jag och min ovän till syster har en gång varit sams och vi bakade hemma hos vår andra systers lägenhet. Då vi åkte därifrån så lånade jag en töja och min linnea nåt annat. När vår syster fick reda på det så blev hon förbannad och tog nåt av oss, hon tog min nikejacka också skulle hon ta nåt av min linnea, då var det så att linnea hade tagit en klänning som var min och min syster trodde det var linneas. Men iallafall så går det ett tag och jag letar som en tok efter klänningen och jag vet att linnea hade den sists så jag ber henne ta fram den och hon ska göra det, men det blir att jag frågar flera gånger utan att hon tar fram den fast hon sagt att hon ska det. Sen till sist fattar jag att hon har haft bort den och jag säger att hon får betala. Då säger hon att hon redan gett den till mig och blir spydig. Sedan när vår syster kommer hem och får reda på att det var min klänning så förklara hon och jag ska få tillbaka den, men då säger linnea att hon hade gett den till mig iallafall fast vår syster säger att hon tog den inne på linneas rum. När jag berättar det för linnea vad vår syster sagt då ljuger hon och säger att vår syster sa nåt helt annat. Sen när jag frågar vår syster igen om hon har ändra det hon sa till mig så sa hon att hon inte har det.

Men det var inte allt i våra sms men resten vill jag inte skriva om. Nu när hon fått mig ur huset, mina föreldrar inte bryr sig, när jag äntligen hittat någon slags utväg känns det ändå som hon kan plåga mig med sina äckliga ord och sitt hat.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vem är elakast ronja? jag skrev snällt och trevligt ibörjan då du kontra med att jag var fejk och en snorunge, du vill ha bråk så är det bara. mamma och pappa försöker visste. det är du som inte ger tillbaka, du tror att de ska krypa på knäna till dig. detta kanske öppnar dina ögon lite.

2010-01-22 @ 17:23:22
Postat av: andara

men det är det att jag har haft min design ganska länge nu, dags att byta! :)

2010-01-22 @ 18:12:31
URL: http://andara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnea jag har inte sovit hemma på en och en halv månad och dom har inte ringt en enda gång, när jag är hemma säger dom inget, hon frågade till och med en gång "vad gör du hemma?". If they dont care, i dont care.

2010-01-22 @ 22:14:57
Postat av: victoria

jag är inte heller så duktig på sånt..

men ja håller på och lär mig mer och mer, :D

2010-01-23 @ 09:54:06
URL: http://andara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0