One two three selerparti

ejo jag är hos robert och har precis ätit lite bullar med mjölk och kolla nu på filmen spirit och sen kanske simba två, kollade på ettan igår hihi. Nej men jag ska plugga om ett tag och skriva en krönika, i skolan kändes det jätte lätt nu vet jag inte hur jag ska göra, ska plugga lite matte också känner jag. Men idag vaknade jag halv 8 och fick skynda mig till skolan sen så var det so och språk, sedan gympa och vi hade på jernvallen så tiggde om skjuts. Vi fick välja mellan bedminton och fotboll, tänkte välja bedminton men blev fotboll iallafall och det jag kul, men jag kände hur dålig jag blivit sen jag sluta, vill faktiskt börja igen nu men skulle bara sinka laget haha. Sen lunch och en lektion till sedan var detslut på dagen. Förra året var min favorit dag också torsdagen, lätta lektioner och en kort dag, men imorron går vi till halv fyra men har hemkunskap, fast vi ska nog bara lära oss om tvättmaskinen då, unfun. Ska kolla vidare på filmen, adjös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0