My little blue gymcard

Tjena jag har alltid haft mycke skor på nåt sätt men använder mindra en helften av dem. Men idag var jag in på crispin efter jag gymmat, justia jag köpte ett gym kort idag och sådär ser gymkortet ut, en blå liten knöp. Men iallafall så var jag in där testa alla normala kängor jag kunna hitta och fann ett par as grymma men det var dock storlek 36, jag fick på mig dom men det gjorde ont i tossingen. Jag blev besviken men jag hade även hitta dessa skor, det är ett par converse med acdc tryck, jag vet inte men jag gillar dom och dom satt fint, jag tänkte det är ju snart vår sen sommar, kanske inte ska köpa fler varma skor men jag är inte säker på om vi kommer fåse nå grönt gräs i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0