more after school

hejsan svejsan. Jag kände mer än bara att ligga kvar i sängen idag, somnade om när klockan ringde också men tur så har jag en pojkvän som både är min mamma och pappa så han väckte mig. Jag satt på mig dom gula cheap monday jeansen idag för att jag aldrig har använt dom men bytte sedan när jag fick tillbaka min wrangler från mimmi. Jag har varit aktiv i skolan tills efter lunch då jag kanppt orkade hålla ögonen öppna, men tur så hade vi bara två lektioner kvar. Efter skolan så gick jag till robert och vi åt nudlar, jami kycklingsmak. Sen lite oboy och kex. Kollade på en gamal film för det bara var perkele program på tvn men sedan somnade jag i roberts famn och vaknade till rösterna från familyguy. Jag gick upp på hans rum och kollade på paradise hotel och sen har inte jag gjort mer, ska kanske lägga mig och läsa boken. Jag har haft ont i ena näsborren, det är så torrt att det svider när jag andas och det gör så att det gör ont i ögat och vidare upp till huvudet, blir irriterad. Men ha det fin fint och så hörs vi. bomsi bomsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0