Lady dunderik

My best side my own finish girl, my half, its mimmi kristina mähler aoutio, i will se her tomorrow at school och vad jag saknar min egna fiskudde. Kommer ihåg när vi var yngre att våra storesystrar hade skaffat sig pojkvänner och inte umgicks så mycket längre, att vi aldrig skulle bli så, but look what we are now, i dont se much of the girl i love most in the hole world. Måste börja umgås och ha kul, har alltid kul med henne och speciellt på sommararna. Dont let it go, snart är det gymnasium och då blir det ännu mindre av oss. Inget utan dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

6y trosan åkt upp njut av min tantstjärt everyone; )

och du är underbar vännen min!

2010-01-11 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0