Knowing is growing

hallå det är hårdmacka-ronja, jag har blivit carzy about hårdmackor, jag äter nästan bara mackor överhuvudtaget, för det känns fräscht, det går fort och man får inte någon äcklig bieffekt av dem. Jag har iallafall käkat sex stycken mackor idag bara på några timmar, testade mussli också men blev illamående för det var vita youghurt klumpar i den som bara smackar socker. Men robert är och duschar och jag ska plugga, sedan ska han på träning och tror jag ska ta en spring tur då, för jag har inge gymkort, längtar som fanders tills på onsdag, då det är barnbidrag som är lika med nytt gymkort. Men kul och få reda på att vi har nationellaprov i svenska nästa vecka, jag tyckte det gick bra med krönikan men om jag ska skriva om nåt mer kommer jag glömma den lika bra. Ska sätta på en film och ha de lite hakkuna matata. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0