Keep going

Hej jag lovade mig själv att inte vara arg det här året och vara snällare, hur nu de ska gå till, hähä nä. Men som sagt jag blir så sjukt less, jag gör fan vad som helst för att bosätta mig i ett eget place. Linnea säger att alla syskon hatar mig men kan inte säga vilka, hon säger inte vad jag har gjort mot henne heller, jag fick den där "jag kan ska inte skriva mer med dig nu" svaret. Jag ringde och frågade om skjuts av folk igår även fast jag nästan var säker på att dom drack men chansade iallafall sen så får man skit av pappa när man kommer hem, linnea måste ha öppnat käften. Jag såras lika mycke varenda gång. Jag fattar inte hur han kunna ta hennes parti, vad gör jag för fel, ingen annan har problem med mitt sätt med min personlighet förutom en del av min familj. Nora skicka smsa idag och sa att hon inte var min syster längre, precis som linnea sa dagen innan och sagt så förut när vi bråka. Sedan ville nora låna datorn av mig. Jag är inte den som fjäskar hemma för mina föreldrar för att dom ska försvara och tycka om mig mera men tydligen är det de som krävs för att få lite kärlek, men kanske ska jag vara nöjd med små saker. Mamma hjälpte mig med håret på nyår tillexempel, hon frågade om jag hade haft roligt, men sen är det dom där stora händelserna som överväger allt. Men vi får väl se, godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tänk på vilka som satt i vardagsrummet så kanske det lyser en lampa för dig.

2010-01-02 @ 12:33:39
Postat av: Krussidullen

Vad man har hört av folk så är det väl du som stjäl pengar och kläder av dina syskon?

2010-01-02 @ 20:37:24
Postat av: Linnéa

hahaha ojoj!

2010-01-02 @ 21:48:12
Postat av: Linnéa

kläder tar alla här hemma men till skillnad från vissa andra lämnar jag inte kläderna hos kompisar/pojkvänner och sedan nekar och du lilla vän, håll din snattra och sköt dina egna problem innan du får fler.

2010-01-02 @ 21:50:04
Postat av: Anonym

pengar och kläder, ojoj du jag är fan knappt hemma och jag har inte stulit en kronjävel av någon. Du är ju mer än tuff som skriven krussidullen.

2010-01-03 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0