Im cold but you are icecold

hej jag är vaken och väcker uppmärksamhet, inte lite sköna kommentarer man får här inte. Ni ser vad jag står ut med, så som ni fårstår kommer inte det här sluta på länge för jag tänker nämligen inte bara be om förlåtesle för jag har inte gjort nåt och dom kommer aldrig i helva världen känna att dom har gjort fel, dom sa till och med till mamma att jag hade snacka skit om dom, haha. Ja medans ni sitter i vardagsrummet fyra stycken sitter jag själv på mitt rum och snackar skit, är ni dum i huvudet eller, dum fråga. Jag önskar helt ärligt att ni var med om en olycka och blev cpskadade eller dog, jag satt igår och täntke på om jag skulle gråta och jag tror fan inte det. Linneas nyårs löfte var att aldrig mer vara snäll mot mig eller hjälpa mig, you never did så det kommer inte blå så jävla svårt gumman. Jag kom på att om jag söker ett gymnasium så jag får flytta så slipper jag dom men jag vill gå en linje som finns här men får komma på nåt. Jag tycker synd om den andra delen av min familj eftersom dom också framstår som idioter för mig men så är det inte, jonas har alltid varit snäll mot mig, kommer inte på en enda gång vi bråkat så jag blivit ledsen. Grejen är att jag måste ibalnd hem och göra saker för jag har fortfarande grejer kvar hemma men jag försöker ta allt till robert så jag slipper åka hem. Jag har iallafall tre år kvar med dem minst fast jag har ju mina utvägar som att vara hos robert och kompisar också har jag ju en supersnäll faster.

Kommentarer
Postat av: Haha

Haha din pajjas! xD



du är ensam mot hela världen, oh nej snälla uppmärksamhet!

2010-01-03 @ 15:55:38
Postat av: Anonym

haha oj my word, vem kan detta vara.

2010-01-03 @ 22:20:48
Postat av: nora.

kanske din önskan går i uppfyllelse nudå! fåse om jag dör strax. Då kanske du får lite dåligt samvete iaf.

2010-01-03 @ 23:59:12
Postat av: Anonym

nej jag skulle inte tro det nora.

2010-01-04 @ 12:32:32
Postat av: Anonym

det här är helt sinnes.. vilka idioter det finns, jag älskar dig ronja finns här!!!!

2010-01-04 @ 16:01:59
URL: http://linaarsp.blogg.se/
Postat av: ronja

Tur att det finns sånna som dig då.. älskar dig!

2010-01-04 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0