If there so much i must be, can i still just be me

hej och hå, jag gick till mimmi igårnatt för att sova hos henne, på vägen dit så kommer en man cyklande som ser precis ut som mördaren i saw han med vitthår men han cyklade motsatt hål så fick inte han efter mig iallafall. Jag kom in till henne och vi la oss i sängen och snacka sen börjar vi bli trötta och jag får ett samtal, ett konstigt samtal men sen så när jag har somnat ringer robert, han var hyperaktiv genfört med mig och jag försökte få tyst på han så vi kunna lägga på men det tog ett tag men vi fick sova tillsist iallafall.

Jag vaknade vid 6 kanske av att mimmi gick upp sen somnade vi igen, senare så låg jag vaken en timme somna om och sen gick ja på toa och somnade sedan om efter det, vid två så vaknar mimmi och hon går och duschar så då kommer miriam in i rummet och vi kollar på seanbanan, sen kommer mimmi tillbaka och efter en tag så går jag till min faster och nu sitter jag här. Min icke lillasyster var här så irriterande, ja är ju inte hemma för att slippa dem jag icke gillar. Men tänkte plugga nu sen ska robert hämta mig och vi ska kolla på innebandy, fi fan vad tråkigt och han lovade att vi skulle gå på snabba cash och nu är alla platser slut.

Ne nu ska jag sluta skriva nu blev jag bara grini, haha. goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0