I wish it was my last time i go home

Hej påer, jag har haft en bra morgon somnade ganska sent, robert hade varken jobb eller träning idag så vi tog en lång frukost, satt och kolla på tv sedan kom hans mamma och anders hem. Efter en dryg timme så frågar hans mamma om vi vill följa med till mika, roberts bror. Jag skulle iväg och gymma kände jag så jag följde dock inte med fast jag ångrar mig lite nu, för han bror har en liten bebis man kan gulla med men jag är rädd att den ska börja gråta haha. Iallafall så är roberts ipod borta så jag var tvungen att åka hem för att hämta min. Vi åkte och hämtade hans mormor först sen förbi mig, jag springer in med skorna på som alla andra gör när man bara ska in och hämta nåt fort, då blir pappa förbannad och säger att jag ska ta av mig skorna och säger att han får torka upp om det blir blött. Jag fattar inte jag är aldrig hemma, jag äter inte hemma, jag sover inte hemma, jag duschar inte hemma längre, jag kostar inte ett skit för dom ändå kan han gnälla om att det blir blött. Men som sagt jag fick skjuts till gymme och det var bara några få personer där när jag kom men efter en halv timme så var det smockat men efter jag var klar på rullbandet var det inte så många längre. Men jag fick ont i ögat och ena näsborren när jag börja springa, det sved, skit konstigt. Jag blev hämtad och nu har jag dushat och tänka gå och sola, sen så kommer väl robert hem och vi hittar på någe. Chingelinkan chingelinkan chingelinkan.

En gammal bild på mig och jag saknar färgen på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0