I own to much feelings

Here iam, jag sitter just nu och lirar fifa 10 med robert, men han åkte nu för att skjutsa hans broder och kesky till MMA träning, min brorsa tränar också med dom om han inte har slutat. Jag var i skolan idag med var inte så pigg men efter skolan pullsa jag genom snön till annika och sen hämtade robert mig där. Jag har varit på så dåligt humör idag så jag ville bara skricka och sen gråta, men jag surade och sen börja jag små böla och sen började jag skratta, snacka om humörsvängningar, jag vet inte vart det kommer ifrån men hade väl mycke känslor i mig.
När robert kommer hem så ska vi spela lite mera sen ska han åka till tandläkaren och jag skulle vänta hos honom, sen ska han på träning ikväll så då kan jag plugga, jag har svårt och plugga i hans närhet för då vill jag bara puss på honom. Men jag har börjat lyssna på rihanna, inte för att jag inte gjorde det förr men det var längesen jag verkligen gilla hennes låtar,  men det började med att jag såg hon på tv när hon var med i ett norsk/svenskt program och pratade om misshandeln säkert för jag såg inte programet från början men verkade så, sen så sjöng hon russian roulette och sen dess har jag lyssnat på hennes låtar varje gång jag suttit vid datten. Men ni får ha det brao, jag har inte mer och skriva just nu så, chingen.


Kommentarer
Postat av: e

haha can i fuck youre p*ssy? pussycatdaaaalllllh

2010-01-27 @ 22:06:08
URL: http://emmaramic.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0