I know who you really am

Hej det här är nog sista inlägget om min knäppa familj, men kommer nog bli mycke elaka kommentarer efter detta speciellt av emil som nu han vill kalla sig. Jag har blivit beskylld i många år om att alltid har tagit grejer och stulit pengar sen när det kommer fram att det inte var jag så har jag aldrig fått en ursäkt eller något liknande, jag blir bara beskyld igen när det uppstår samma sak. Gustav har varit värst, men jag ska inte ta upp gamalt för det kommer bara bli kallabalik om det då, grejen är att min bästavän frågar honom varför vi bråkar och varför inte han och jag pratar och reder ut allt. Då säger gustav "för att hon har tagit pengar av mig och när man ska snacka med henne ber hon bara en att dra åt helvete och hon kommer aldrig till mig och berättar om hon har nå problem med mig". Din lilla snikna jävel, för det första har du inte nämnt nå jävla pengar och jag har inte tagit en jävla krona av dig. Du har aldrig försökt och prata med mig och skälet att vi bråkar är att du står och snackar skit om mig till våra andra syskon, så det lär ju fan vara du som inte kan komma fram till mig och berätta om du har nå problem. Jag blev så sjukt arg inombords och blev arg igen när jag skrev det här därför det kom svordommar med. Men vi fårse vad som ploppar upp i kommentarer och kanske fortsätter bråket.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Den som sa att jag sa så ljuger :D haha, och du har aldrig tagit pengar? sorgligt att du ljuger, kommer aldrig kunna bli sams i den här familjen förrän du vet vad ärlighet och respekt är för något.

2010-01-05 @ 14:29:23
Postat av: Anonym

Gustav du är så patetisk så ordet har fått ett ansikte. Så du påstår att mimmi ljuger då ska jag skicka eran konversation sen om hon har den kvar. Du ska icke säga något om att stjäla för du har fan snott pengar av Annika från hennes kort. Snacka om respekt din lilla kräk, det är ganska resepktlöst och snacka skit.

2010-01-05 @ 16:30:37
Postat av: Gustav

När du bemästrar det svenska språket så skall vi talas vid, hon förklarade ordagrant för mig vad hon sa till dig och det stämde absolut inte med det du har skrivit.



Respektlöst att snacka skit? Ja det måste väl du vara mästaren på, läs igenom din blogg och läs det du skrev nyss "Respektlöst att snacka skit".



Kommer inte ge dig svar på tal något mer för du vet inte vad du själv pratar om, du ett helgon och du har aldrig gjort något, folk hatar dig utan anledning och du är världens främste människa.

2010-01-06 @ 16:09:31
Postat av: Anonym

haha gustav du är en pajjas och mytoman, jag vet vad du är kababeltill du skulle kunna döda för lögner och det på minner mig om att be lite till gud om att du ska dö.

2010-01-06 @ 20:06:23
Postat av: Gustav

Haha hellre det än en outbildad lögnare och kleptoman som inte kan stava, ja men vad roligt att du har blivit religiös då kan du ju söka förlåtelse där och blogga om din himmelska färd, sista kommentaren för du är inte värd en sekund.

2010-01-07 @ 11:42:09
Postat av: Gustav

Du är en outbildad kleptoman som inte kan stava ordentligt, roligt att du har blivit religiös! då kan du blogga om din himmelska färd, bra att jag blev påmind att bry mig lite :D

2010-01-07 @ 13:12:48
Postat av: Anonym

du äger ju dig själv med att säga att det är din sista kommentar jävla tönt. Vad stavar jag fel på?. Japp för du är ju djävulen.

2010-01-07 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0