I hate it i hate it

Hej jag får psykbryt snart, jag vill inte ligga inne som nån jävla lax, jag vill ut göra nåt, röra på mig. Hatar vintern, de är just det värsta som finns, jag vill köpa en ny bikini och åka till stranden sätta mig på stranden och vara där i fem timmar, åka hem duscha och sedan åka tillabak. Det är ju för kallt för att göra nåt överhuvudtaget ute. Det enda man vill göra är att åka snowboard i kungsberget eller åka bort härifrån men då krävs det pengar och det är inte vad jag har gott om nu efter jul och nyår.

Jag tänkte iallafall att smyga mig ut och känna skinet frosta och benen domna bort, men jag vill ut så det är priset man får räkna med. Kanske visar några bilder sen när jag försöker tina upp mig, men ni får väl ha det så skojsigt medans. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0