I dont want to cry when i hear your voice

hej klockan är 19 minuter över 1 och jag har försökt somna sen 11. Efter att legat till klockan tre i sängen hos robert så klädde jag på mig och gick till hemmakväll för att lämna tillbaka filmen, men fan vad kallt det var det började värka i fötterna och gjorde faktiskt ont, men gled in på ultra brun för att värma mig och ringde efter skjuts så åkte jag hem till min faster, värmde mig och sedan duschade jag i en halvtimme om inte mera, min faster tjata om hon skulle ta med sig smörgåstårta hem till mig sen för hon var hemma i barrsätra och firade lillesyrran, men jag var verkligen inte sugen på nåt mina föreldrar köpt inte ens deras marängtårta som jag avgudar. Jag var hos min faster tills robert kom hem från work, vi åkte hem till mig först för att hämta mina nycklar.

När jag kommer in så hörs det skratt från köket och jag visste redan då att jag hade varit med där om det vore som vanligt, jonas med hans överdriva roliga skämt och nån fulhistoria av någon, just vid sånna tillfällen är mina syskon dom skönaste men som vanlig överväger det andra, är så sjukt ledsen fortfarande. Men jag slank in på mitt rum fort som sjutton för att dom inte skulle märka mig men pappa gjorde det och sa "men är det en mumie som kommer" för jag hade luvan på mig, sen så tog jag nycklarna och gick till hallen igen då han kommer ut dit och frågar "säger man inte hej" jag säger hej bara och blit knepptyst sedan, pappa säger "är det jobbigt" jag vet inte vad jag ska säga så jag säger "våde jobbigt" fast jag vet exakt vad han menar, pappa upprepar sig "ja är det jobbigt för dig", jag vet inte om han hörde mig när jag svarade "klart det är jobbigt" sen för jag var påväg ut ur dörren, jag ville inte se han i ögonen för jag hade redan klumpen i halsen och ögonen börjde hetta och det var nästan tyst i köket. Jag trök igen dörren två gånger innan jag gick ner från bron och hoppade in i roberts bil.

När vi kom hem till honom och åt nån färdig taco från felix eller nåt sen kollade vi på första köping avsnittet. Åkte till ica för att köpa kladdkaka men fanns ingen så åkte till ica björksätra och där fanns de jajamensan, lite grädde och hallonsoda också, suveränt. Vi fika uppe på robert rum i sängen till en film sedan borsta vi tänderna och nu sover han och jag är pigg som en lärka tur att vi har sovmorgon imorron.

Kommentarer
Postat av: N´

vi hade visste marängtårta ;o

2010-01-12 @ 18:29:06
Postat av: Anonym

Jag skriver att jag inte ens är sugen på marängtårtan, read before you speak.

2010-01-13 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0