I can teast the summer

Men hallå jag sitter nu och kollar på mästarnas mästare men ska ta fram boken och läsa lite, men jag var nyss och skulle köpa frukt för att göra fruktsallad men robert hittade en vattenmelon och vi hade plockat frukt redan men la iväg dom och tog vattenmelonen och två bananer. När vi kom hem  så tog man av plasten på melonen och man kände att det luktade söt sommar och man kunna känna hur solen brände på ryggen när man ligger på stranden, fick värsta falshback. Det smakade så sjukt gott också, jag ska sluta med candy och bara äta melon och kladdkaka, för den kan man inte leva utan. Fast jag och robert tänkte göra marängtårta i helgen, hur ska de nu gå, haha. Men fifan den gjorde min dag alltså.




justia jag la benet över huvudet idag också.


Kommentarer
Postat av: e

lets do it girl. du och ja i en lägenget, kan det bli mer röj?

2010-01-12 @ 22:39:11
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0