I can handle it

hej jag är pigg som en lerka nu och har fått en dålig start på dagen med hel vilt bråk, såkalrt står jag på egna ben och får försvara mig själv. Jag undrar hur det kommer bli på utveklingssamtalet då mina föreldrar inte kan säga ett piss om hur dom tror det går för mig om hon hjälper mig med läxor tillexempel. Men jag är en sådan om det blir bråk med någon nära så hyser jag unden, som nu, jag är bara hos robert och annika, för att det är bråk hemma. Så gör min mamma jag är besviken och ledsen på henne så jag blir bara arg när vi pratar och istället för att försöka prata med mig och vilja att jag ska komma hem så hyser hon undan, visst kan man tycka att det är ett omoget betende. Men jag skulle aldrig göra så mot mitt barn, visst vi är 11 stycken barn men mina föreldrar orkade väl inte bry sig eller älska alla så jag blev en av dom. Jag kanske är elak som skriver så om mina egna föreldrar och pekar ut dom, men inget vet vem dom är satt tycker det inte spelar någon roll. Linnea säger att dom försöker, men isåfall jävligt diskret så att jag inte ska märka det. Men det är ingen ide för jag vet att dom inte bryr sig på riktigt. I leran to live with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0