hungala bungala no time for this

tja i have no time, robert kommer strax tillbaka jag drar det lite snabbt. Jag vakna imorse robert ska på match och jag ska åka och gymma, vi får skjuts av hans mamma och jag är tvungen att åka och köpa tampong innan jag ska till gymmet så dom släpper av mig vid statoil, jag sa att jag skulle träffa en kompis där för jag våga inte säga att jag skulle köpa tamponger när putte var med i bilen, när jag ska köpa dom kommer det fem unga killar in så jag får stå inne på statoil ett bra tag. Sen drar jag till gymmet och det gick jävligt bra och jag försökte köra slut på krafterna men fick bara mer och mer. Sen efter gymmet kom annika och hämta mig, vi åkte och hämta mormor och morfar, hämtade tårta och åkte hem till furuvägen, där jag går in på mitt rum lägger mig och sover, sover över hela kalaset, men mormor förstog mig och la undan tårta åt mig.

robert råmar som ett djur måste sluta här kommer mer sen! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0