grow up little girl

Hej idag har jag haft en elegant dag tills nu, jag har åkt och ätit på aldos med min faster och sedan gick vi in på lindex och jag fick lite smink och sedan fick jag en mysig morgonrock som jag har tjatat på min mamma efter sen jag var 10år.
Nu satt jag mig ner för att plugga och tänka på att höja betygen då jag börjar diskutera vad jag ska söka till för gymnasium och vad jag vill börja bli, jag har fått sån ångest jag är skit skraj, jag blir bajsnördig va fan. Jag vill söka handels trani, smhp, mediprogrammet, design och typ gymnasiet i norrland så man kan bli vetrinär, jag vill helst här ifrån, minst gävle. Jag vet ju inte ens hur man söker, jag vill inte söka med mina betyg nu jag vill ha upp dom. Tänk om jag väljer fel tänk om jag gör ett stort misstag. Jag vill ringa rita, HJÄLP MIG!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0