The f word

hejdär jag har haft dålig uppdatering för jag har inte haft så mycke tid till datorn, fast kan tyckas så. Jag skulle egenteligen sovit nu men robert skulle upp och spela match så jag vaknade då. Jag vill gå och kolla men det är ingen som vill följa med vid den här tiden en söndag. Men jag kan ju skriva  lite mer om igår.

Igår var det vanlig morgon, jag sov hos robert så vi gick och duscha och sedan var det frukost, jag äter inte det så robert fick göra det self. Vi kollade vm-kval för långskidor och det mina vänner var end of the day. Nej klart inte men han åkte och kollade på aston på jv och jag åkte och sola, efter lite brunare skin så gick jag till min faster, satt mig vid datorn. La mig efter en timme i soffan och försökte somna. Då min faster föreslår att vi ska gå och äta när robert kommer för att hämta mig, så sen när han väl kommer åker vi till aldos men det var stängt så vi tog napoleon.

Jag har som vanligt svårt att bestämma mig av vilka dom tre slutvalda rätterna, men det blir efter grupptrycket, vi alla tar fläskfile med bandspagetti och banan,curry, grädde och nå mer var det i, men dom hade nå latinskt namn för bandspagetti, wierd. Jag kör på hela faderullan, förrätt, varmrätt och efterrätt, om det inte vore så att, vi fick förrätten efter varmrätten, för hon hade glömt bort den, lär vara svårt när det bara var vi och två gäster till där. Men iallafall så fick vi vänta mer än en halvtimme på efterrätten dock, men det var mycke fler gäster där då. Allt var jamsi och vi fick förrätten gratis.

Vi åker till hemmkväll efter det för robert tog ingen efterrätt så han skulle få en ben&jerrys av min faster, visst hon  har bjudit oss förut, men att åka och köpa en ben&jerrys, dom kostar dock 55kr så då kämdes jag för att jag kände mig bortskämd, skit konstigt, men jag har blivit bjuden på saker hela den här veckan, jag är glad men känner att jag måste ge nåt tillbaka iallafall.

Men sen kollar vi på robinson och robert tog godis istället för glass så, men iallafall så åkte vi hem till han vid halv tio, kolla på sommar med göran och sen hade roberts mamma gjort tacopaj, jag älskar hennes tacopaj, så vi var tvungen att ta lite, tur så fick jag inte nån illamående känsla. Ja där efter somnade vi.

Idag blir det inte så mycke lär ja tro, plugg kanske, ska kanske städa roberts rum nu. Ha det la gött hörrni, ching chong kines var det du som fes. Abo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0