That day and the day after

hej klockan är snart ett på natten och idag har man inte gjort mer än ätit och kolla på tv, käkade kebab och sen ben&jerrys sen godis och läsk, fettma. Jag tänkte dra in på gymmet imorgon iallafall medans robert är och jobbar sen så kanske lina ville umgås lite, vå får se. Men iallafall så igår så stack vi hem till johanna sen skulla alla till bergsman och röja, kanske fel ordval men det är precis vad som hände, det spåra. Han räcke i trappan gick sönder och foton på väggarna ramlade ner, inte för att vara taskig men om det är något som betyder så mycket så plockar man fan undan det när man ska ha fest. Vi blev utskickade allihopa på gatan, stod där i några cirkus timmar och frös, tills klockan slog tolv och alla kysstes som galningar, även flok jag inte kände kysste mig på truten, dom passade väl på då dom jävlarna, haha skämt o sido. Jag, mimmi, ture och robin drog till anela senare där några bruttor vistades och jag fick se emma ramic i string, god so hot. Sedan terra robert mig om att något skit snack var på gång som alltid så då vare lika bra och åka hem så det inte blev fler för jag skulle sussa hos ture med mimmsan först. Men jag tog mig pepparkakor och satt och åt dom tills hämtningen kom och vi släppte av mimmi sen gick jag till robert, där anders hoppar fram och ger mig en fet hugh sen så blir det kvälls fika och några historier jag icke minns much of. Det var kvällens kväll och tagga 2011, whoho. Men först kommer linas kalas också sista april och faderutan prutan. Vi hörs imorgon då pussignutti lutti dutti go.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0