Connes

hajhaj jag är ronja och idag har jag varit i skolan, den var normal utöver att jag och mimmi skulle gå till gympan och alla sa att det var på jernvallen men när vi kommer dit är det ingen i A-hallen och B-hallen var låst trodde vi. Men vi gick till statoil och köpte gum och sen gick vi till skolan och kolla om vi hade där men där var vi inte heller, till slut smsa jag anna och hon sa att vi var i B-hallen bara att dörren är väldigt tung så man att det känns som den är låst. Men får förklara för lenart imorgon, det är alltså vår gympalärare.

Vi meditera i skolan idag också, funka sidådär jag blev lite yr och såg lite suddigt. Sen så efter skolan så gick jag och mimmi till badhuset, jag solade, hon kollade på, sen när vi går ut sitter my brother jonas där och vi ger varandra ett vänligt hej. Sedan så drar jag och mimmi till resecentrum och åker in till valbo, går runt och kollar, mimmi köper connes, blåa läckert tycker jag.

Men när vi ska åka hem fattas det cash till bussen så jag ringer annika, eller hon hann ringa mig och hon kommer in till valbo, och hon bjuder oss på ikea-food. After that så åker vi hem nu är ja hos henne, mimmi är hemma och annika på furuvägen för att permanenta dianas hår, min syster som bor några mil härifrån är på furuvägen just nu och vill träffa henne men vill inte åka "hem".

Men jag ska vara med mimmisan imorgon och vi tänkte gå på snabba cash men vi fårse, vi ska ju bowla på lördag. Ha det fantastiskt.



broder jonas för kanske 5-6 årsen, han testar den läckraste jackan i stan.

Kommentarer
Postat av: jö

haha? hur fan kan du ha kvar den där bilden? :S :)

2010-01-22 @ 12:40:01
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

haha snyggt!

2010-01-22 @ 12:59:02
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: andara

hejhej,

är det någon som har något bra förslag på design?

jag har ingen aning! och jag behöver heeelp (a)



hjälp mig ? (a)

ha de bra!

2010-01-22 @ 13:39:49
URL: http://andara.blogg.se/
Postat av: Maria

Snabba cash är jättebra ni borde se den!

2010-01-22 @ 13:46:33
URL: http://coctaildress.blogg.se/
Postat av: ronja

jag la den i ett valv och plocka fram den nu:)

2010-01-22 @ 16:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0