Cheating people

Hej på er nattvarelser jag har just brusat upp av tanken på att folk är otrogna, jag vet inte hur jag själv skulle reagera efter som ingen jag har varit tillsammans med har varit otrogen vad jag vet. Men jag blev sjukt arg, jag skulle slå min kille så jävla hårt, kasta hårda saker på honom och tjejer han varit med, ja jag skulle elda upp hennes hus om hon inte har nåt skulle jag elda upp henne. Nä men seriöst jag skulle nog bara bli arg först sen efter ett tag bli ledsen. Egenteligen fattar inte jag varför man gör en sån stor sak av det, men jag skulle nog bara bli äcklad och inte kunna ha nåt intimt med den personen längre. Jag kanske tänker för mycket just nu men var skönt och skriva av sig, nu ska jag lägga mig in the bed and look at paradise hotel, cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0