Cashflow

tjena gorgaross jag är hemma hos faster aster och vi har nyss varit på ica och köpt, semlor, klasskaka och pucko, lite annat också men not so much.

Men idag åkte vi skridskor i skolan det var helerious, mimmi ramla sisådär två gånger men jag klara mig fint. Vi hade en inställd lektion och det var den sista, så skönt så. Jag åkte till mormor och morfar en sväng sedan hem och åkte vi furuvägen för att hämta mamma,nora och diana. Sedan när vi är påväg in mot valbo så ringer robert och han följer med oss. Jag köpte en tröja på gina, fick en ring av annika också hade hon köpt en liten suprise. Hon bjöd också på mat, både mig,robert,nora, diana och sig själv, så jag täntke shit mama that girl is THAIGT! så jag frågade henne sedan var ifrån hon fått all cash men jag fick inget direkt svar.

Jag ska icke skriva mera nu, amanda ska göra en header till mig nu och jag ska lägga upp bilder sen på grejerna. Tjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0