You don't know what you got 'til you're missing it a lot



In stockholm city, jag saknar sommaren, jag saknar att glida runt i shorts och linne och bara lyssna på musiken i hörlurarna. Känna värmen mot ryggen och armarna, gruset under sandalerna och få en liten irriterande sten bland tårna. Jag saknar polkagrisglassen som jag och mimmi talar om så ofta, jag saknar att vi delar så många gamla minnen men knappt har några nya. Saknar att vara oansvarig och slippa tänka på morgondagen, vill bara kunna stänga ögonen och veta att imorgon kommer ännu en fri varm dag och att jag får dela den med vännerna som känner samma doft, samma sak och lika mäktiga känsla. Att natten inte blir något problem, vart vi ska vara vad vi ska göra utan att vi är tillsammans och blir en av dom högljuda unga människorna som håller ögonen öppna tills solen skiner i ansiktet på oss igen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0