What a night, right?

wazzap wazzap, haha jag är hemma på furuvägen förtillfället och äter tacos och snart tårta för syrran fyller år. Men pappa viskade också och frågade om jag ska flytta hem nu och ja när mitt rum är klart så kommer jag, för nu har jag ingenstans att sova här. Jag och linnea har inte heller sagt ett ord till varandra, för jag är tydligen verkligen död i hennes ögon, jag orkar inte bråka mer men bara vänta tills hon mjuknar om hon någonsin gör det. Men gustav var ju på samma fest som mig i fredags och vet inte om vi snacka men vi heja iallafall och allt verkar vara i ordning nu, kanske doctor mimmi har hjälpt till, haha.

Men idag är det alla hjärtans dag och igår så tjäna robert multum på sin svart taxi, haha, nä men ca 400kr nåt, så vi kunna fira vår alla hjärtans dag iallafall. Jag bjöd ju på bio igår på Farsan och justia hans kompisar fick platserna brevid oss så nu vet jag hur det är att gå själv på bio, yeah. Men filmne var inte lika bra som jag trodde men den var rolig.

Efter bion så skjutsade vi hem hans polers sen så fick jag skjuts till bokia, så drog jag till mcdonalds och träffa nickan, filip, jacke med mera.. vi skulle dra på fest men när vi är påväg möter vi tjejen som har festen så då drar jacke och filip hem och nickan o jag till donken igen och satt oss ner med tajen med mera, sen kom gälla och fredde. Efter ett tag så stack nickan hem och jag vänta på att bli upphämtade av robert.

När robert kommer har han putte med sig och deras taxi runda ha börjat, vi åker till karma och hämtar en tjej som är kompis till linnea och hon tror först jag är linnea sen maya typ 3 gånger påstår hon att jag är nån av dom haha söt. Men när vi åker till donken är johanna,lina och mimmi där med l och n så jag sätter mig ner och snackar med dom, sen vid 4 drar vi och alla skiljs åt och jag och mimmi drar hem till mig först, mimmi får lite food och sen traskar vi hem till henne.

Sen sov vi till 3 idag och nu är jag hemma här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0