Free from school today

Hej, studiedag usha busha, visst skönt att sova men den här veckan kommer vara så seg, jag låg hemma hos robert tills han slutade skolan då käka vi balerina och drakc oboy och kolla på action filmen jag kollade på, sen så skulle putte komma och annika kom och hämtade mig, skönt att jag inte har lika stort behov att vara med robert längre, lättare att säga hejdå vid dörren. Men annika och jag åkte till ica och handla food, kyckling och potatissallad, så jami, men sedan har jag bara kollat på program jag har missat i helgen. Men tänkte dra och gymma snaart om jag hittar hörlurarna, hoppas käre gode gud att jag hittar dem. Justia syrran kommer hem ikväll också, annika ska hämta henne så hon ville att jag skulle följa med henne och hämta dom i gävle, men fårse det var ganska sent. Men jag har hittat min party outfit också, den visas på ganska många modebloggar så man vet ju inte om den kommer vara slut men jag köper nästan att nåt nytt när jag ska festa, har aldrig nåt i klädskåpet som jag vill använda igen, känns tråkigt, men jag köper dock nästan aldrig party kläder. hejs svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0