They make me happy

Hej jag kom precis hem till robert, och vi var och handlade marambuo och läskedryck, var meningen att vi skulle ha kladdkaka, men var slut eller nåt.

Men idag vart det lite andra planer, jag drog till jernvallen klockan 6 och skulle kolla på damerna med johanna, där träffar vi rebecca och frida, snackar och har det gött, och ser på matchen fast den var lång tråkig, damerna vann med 7-3 tror ja. Men vi skulle dra och käka efter matchen så vi får skjuts till stan och sen träffar vi rebecca och dessi vid krysset, vi bestämmer oss vad vi ska äta och det blir malaysia, och det var inte det jag hade tänkt mig så jag drar och köper en kebabrulle, sen drar alla till rebecca och käkar. Jag älskar verkligen att umgås med tjejer, johanna har jag kännt sen jag var en knöp och vi har haft underbara roliga minnesvärda stunder, och dom andra har jag kännt ganska länge men slutade umgås med när jag slutade med fotboll men vi hejar alltid iallafall och kan snacka, men kände hur roligt idag det var att umgås med dom, lätt också blir aldrig pinsamt stämning eller syst.

Men tiden stog inte still precis och alla var tvungen att åka hem, eftersom dom har skola imorgon, robert kom och hämta mig och johanna så skjutsade vi hem henne, och nu är jag här. Det var väl allt från ikväll. Men ha en trevlig natt höneni ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0