They do it

Tjao amigos, jag har varit i skolan och haft en ytterst kort dag, kemin var den enda lektionen jag kommer ihåg att jag varit på, för då får man verkligen jobba på, massa kemiska formler och negativa och positiva joner, sköna skola, när fan ska jag få användning för det där, kanske för dem som skall gå natur men det ska inte jag. Men efter skolan så gick jag hem och robert kom dit och vi åkte ner till stan och skulle på banken, efter det så blev det fight, jag blev ledsen, fick en kram och sen blev det bra. Vi åkte hem till robert och har spelat fifa hela dagen och ätit en väldigt salt, men god mat, bara att man blir sjukt törstig, ska nog dricka lite oboy, men det är i allt idag förutom att vi snart ska se på paradise hotel, tråkigt att ALLAS favorit åkt ut, cimon. Men tycker mycke om kristoffer också. Japp men hittade två bilder på snyggingarna and they do it, the smoke picture.


Kommentarer
Postat av: e

VADÅ TA MIIIIIIINA TVÅ SNUBBAR :O!???????? FUCK YOU IN THE ASS LITTLE LADY DU HAR DIN ROBERT THOSE GUYS ARE MINE MINE MINE MINE MINE

2010-02-01 @ 21:42:38
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara en av dom där som är med i paradise hotell, det är inte kristoffer på bilden om du tror det :D

2010-02-02 @ 15:05:52
Postat av: arg ronja

Men är du dum eller jag ser väll att det är cam och cimon dumma kossa!!

2010-02-02 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0