soccer stars

hahaha jösses, jag kollade på min faster någonting-tavla och såg dessa lappar, jag minns det ganska väl, tänk på vilka man var kompis med då, dom snackar man ju knappt med nu, tråkigt att det ska bli så men dock får man ju nya, haha en del.

Vi var dock fler men tyvärr så sket dom andra som kom på namnet "rosabrudarna" i att vara med sista matchen.





Här har vi hela gänget, emma ramic hetingen där nere i nån teletabis thisa, sen mimmi,johanna och evelyn, mina bästisar i lågstadiet, sedan har vi ju BLONDINEN sophie karlsson. Där nere står jag och cecilia ilar och håller runt varandra, haha och jag med mitt rödbruna hår, jag försökte få tillbaka mitt blonda, det var första gången jag hade färgat brunt.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

haha fin man var då xD lite gammal! :D

2010-03-01 @ 23:59:32
URL: http://evelynanundi.blogg.se/
Postat av: emma ramic

HHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

2010-03-02 @ 00:18:36
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0