She know what happend when you are dead

Hej mofasa, jag om från skolan nu och är pretty tired, vi hade fotboll på gympan och det gick fint, ingen hållde koll på hur många mål man gjorde, men gjorde några stycken. Sedan har dagen rullat på, sista lektionen var svin jobbig och man orkade inte lyssna men försökte.

Justia vi fick besök av ett medium, alltså ett medium är en sådan som tror på andar/spöken och kan tala med dom och kan spå, och typ se in i framtiden. Grejen med det här mediumet förutom att vår lärare känner henne så berättade hon om hur man ser aura och chack punkter eller vad det hette, en av punkterna var det tredje ögat och med det kan man tala med andra och se dem. Alla kan iprincip göra det, men man måste känna sig väldigt väl och mediumet sa att oftast är det dom som har haft en trasslig uppväxt eller varit med om något.

Hon berättade om massa saker hon varit med om och först blev man skit skraj att dö och bara bli ett ljus av kärlek eller fastna mellan den världen och våran, så man måste få hjälp över. Vi fick reda på en massa saker och hon visste tillexempel när hennes mamma ska dö, men sånt får/ska man inte berätta för då tappar den människan livslågan och tron, hon visste dock själv när hon skulle dö men var inte det minsta orolig, hon är inte rädd för att dö med andra ord.

En av mina frågor var om andra/spöken kan döda oss levande, nej, det kunde dom inte men dom kan göra så vi gör handlingar, så iprincip kan dom göra så vi dör, tolkade jag det. Läskigt som fan tycker jag.

Men jag orkar inte skriva mera nu, ni får ha det galant så hörs vi later. hejs svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0