Read it

hejsan jag får crupppp, jag hatar jävla B touch telefoner, den som har gjort min mobil måste vara en cpskadad efterbliven utter. Ibland funkar den inte och ibland precis som den ska, ibland förvånar den mig och ibland gör den mig ledsen, nu har tydligen lampfunktionen försvunnit. Jag vill ha en ny mobil. Ska nämligen lämna in min men jag hatar den fortfarande även om den skulle bli fixad.

Utöver mitt nervsammanbrott så sitter jag och värmer mig i min morgonrock, fortfarande svintrött efter gympan idag, vi hade smining på badhuset, jag skulle bara simma 30 vänder, sen när jag är klar får jag reda på att dom skulle vara på rygg. Fick simma två på rygg sen var jag klar. Sedan skulle vi trampa vatten i 12 minuter. Efter att garanterat mig träningsvärk så fick vi bubbla sedan sprang vi till äventyrsbadet hihi. Vi bastade och fick några kort på't men dom har hottekotten emma.

Jag köpte mig en sandwich glass med pepparkaks smak, och dom kostade bara 10 kronor, och man fattade varför, jävla istapp. Men skoldagen fortsatte och det var engelska, där vi hade förberedning för nationella, sen lunch och det fanns ingen jädra ketchup till korven och mosen. Det var bara kemi och sen SO, där vi fortsatte med förberedning för narionella. Alla sov i princip, och fick en läckert kort på emma nereifrån så man ser hennes näsborriga hemligheter,  men der kommer bara vara jag som kan se det, för mobilen vägrar samarbeta och därför kan jag inte lägga upp den.

Men ska inte göra mycke nu, plugga kanske, äta väldigt mycke och sen gymma med johanna, vifårse hur det blir. Ha en fortsatt bra dag asså, hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma ramic

haha klart hon gör ;) det är ju hon som står för alla anonyma kommentarer

2010-02-03 @ 15:48:32
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0