My oder

hejhej jag är hos faster och hjälper henne med flyttningen, im bad, jag hoppa över gympan idag för jag har en sån träningsvärk i armarna, men det är lugnt. Jag ska käka nåt nu tror jag, kanske det som blev kvar på malaysia, sen så ska jag till valbo med tina och diana kanske också följer med. Jag vill köpa en kavaj men ingen ide nu plus att jag hitta mina dream-summer-shorts, har velat ha sånna ganska länge, men ska köpa till sommar'n.

Justia jag fick inte ta ut min paket igår för att jag hade inget legg, jag hade beställt den på mig men köpt den på mitt fasters skort för jag kan inte beställa med mitt, så vi ringde caliroots också sa dom att dom skulle fixa det så jag ska få hämta ut det ikväll eller imon. Blev så lack på kärringen igår i kassan, jag har alltid fått hämta ut fötur nät nån familjemedlem leggitimerats sig men icke sa nicke, denna gång fick jag inte. ett nytt försök ikväll.

Men jag ska nog göra maten nu sen så ska jag lyssna på min kid boy, im fucking in love. jag letar efter ordet.. jag nu kom jag på det, perfect.

ha en förtrefflig torsdag för imon är det fredag, och för oss in school är det lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0