Keep your smile when you go wild



hej och ursäkta min uppdatering men har inte gjort så mycke så, det är alltid att jag får höra vad massa andra gjort, och just nu kom robert hem från träningen och berättat att han har skallat mitt ex, haha. Dom spelar i samma innebandylag och varje träning så irriterar dom sig på varandra men utanför planen så är dom sams, what should i say, its boy we talking about.

Men utöver allt andra gör så har jag haft en härlig dag, jag och mimmi var ner på stan och kikade, och det var på tiden på att jag fick ett skrattanfal, det var inne på kicks och vi börja as garva åt cameltou, vi stod och lukta på parfymer också luktade vi på nomi cambell som alltid luktar gott, men så hitta vi på egna namn på några, sen forsatta skrattet i alla affärer och jag skämde ut mimmi något sa hon, men she like it.

Men efter skolan drog jag till gymmet sen kom johanna dude och vi gymma sisådär sen fick jag skjuts hem och jag hoppade in i duschen, och tro det eller ej men jag duscha I DUSCHEN! iallafall så blev det fiskpinnar och potatis som jag har varit sugen på ganska länge, missade ju fisken i skolan. Men sen spela jag mario wii med nora och sen så har jag försökt läsa ut boken till bokprovet imon, men fan vad boken är dålig nu när all spänning är slut. Men jag har hittat en ny bok jag vill låna, eller två. Men jag tycker det kan komma en ny harry potter också.

Men till det viktiga så har jag ätit tacopaj nu och ska lägga mig i sängen och fisa, och jag fick gå ut i shortsen idag, äntligen asså det var ju inte alls kallt. hare amigos.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0