Im still angry, im still sad, im back again



I fucking hate my family, jag läste just min syrras blogg och såg att brorsan hade fått en jävla iphone, jag fick min mobil av min faster, linnea fick jävla hörlurar och bas, såklart dom kan lägga pengarna på dom när dom inte har ett barn att försörja, jag fattar inte. Jag får fan köpa kläder, mat och aktiviteter själv. Visst jag har tänkt och komma hem nu när pappa har varit så snäll mot mig, jag ska få tillabak möblerna, men byrån har linnea haft sönder och sängen vill jag inte veta vad den varit med om, spylukt in i trät på den. När jag åkte från gävle idag, tänkte jag på hur mycke jag och linnea umgåts, när vi var riktigt små var vi bästisar, sen när hon börja skolan så blev hon bästist med en tjej i klassen och kunna inte vara bästis med mig längre och då började jag gråta. Jag blir så sjukt less, men antagligen för att jag är så avensjuk och åh jävla kärring, jag har så mycke fula ord jag vill ha ut. Önskade jag kunna få byta liv med någon för ett tag.







hundra årigt gamalt kort, vi var påväg nånstans i sverige och jag försökte få tillbaka min blonda hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0