im gonna live forever, im gonna learn to fly



Tjena just  nu im doing nothing, vaknade vid 9 typ, då tänkte jag att jag kunna sticka och gymma men la mig och såg en film först men ska kila strax. Men igår var jag och käka på napoleon, så läckert, men blev sjukt mätt, sen så var jag sugen på kladdkaka och statoil var det enda som var öppet och ingen hade, så blev maltesers och lite gräddkola. Men iallafall så somnade jag svin tidigt, vaknade vid halv 4 igen och svarade på ett sms sen somnade jag om. Nu ska jag bara tagga gymmet och sen efter det ska jag väl hem, plugga och äta melonen som vi köpte i fredags, helgen har varit till för att få tillbaka mina gamla vanor på banan igen, men nästa helg blir det väl att jag vänder på dygnet igen, men vi fårse. Ha det götter, bias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0