im disiponted

hej jag tror många håller med när jag säger att generationen av 94ror och en del 95or är en generation av halv vuxna tjejer, tycker alla äldre killar skaffar sig en 94ra eller raggar på ett dussin av dem. Jag blev så jävla besviken den här helgen när jag nu vet hur det egenteligen är. Jag trodde bara kåta töntar kunna sjunka så lågt, för dom tycker den 94ran är snygg. Men du min vän du har sålt dig, mina ögon vill sjunka i ett hav av tårar när jag tänker på det. Nästan alla äldre tjejer tycker att alla 94ror är fjortisar och blir hatade utan ens känna den, bara för utsendet eller rykten, jag tycker det är lite hemskt men livet i viken har ingen glans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0