i aint your wife

tjena skolan slutade halv 4 och den har gått bra, jag känner att det är press på mig själv och jag måste plugga. Men jag har så mycket annat i tankarna, jag undrar hur mycket ett förhållande kan klara om man verkligen älskar varandra, hur mycket tål man, när briseter hoppet och när vet man när det egenteligen är över, kan man på riktigt tröttna på någon man älskar, hur gör man för att livaupp sitt förhållande om det känns tråkigt, vad kan man glömma och vad kan man förlåta, kommer det bli som förr efter. Själv vet jag att jag inte skulle vilja ha tillbaka en sån men hur kan en annan vilja det, är det riktig kärlek. Jag kollade på ett program och där sa dom att man borde byta partner efter ca fem år, hur kan då en del hålla ihop i 30 år? jag bara undrar vad hemligheten är, har dom varit otrogna, har dom haft ett öppet förhållande, hur har dom gått till väga. Människor är djur och i sandviken är det ett zoo. Jag blir bara så sur.

Kommentarer
Postat av: e

fast snyggast är ju min vän rony!

2010-02-15 @ 16:14:23
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0