Holi macka doli day

hahaha haj haj jag har kommit in nu och sitter vid datorn, ja dagen började i skolan, det gick fint och dagen gick fort, enda jag kommer ihåg att emma bjöd mig på marambou och att jag har skrattat, lektionerna var verkligen lätta speciellt den sista, fysiken då jag fick sitta och kasta täningar med anna.

Efter skolan så kom annika och hämtade mig, med henne var nora,diana,kim och mamma, vi skulle till valbo, men först oves. När vi kommer in på oves hittar jag massa saker jag skulle vilja ha i mitt rum, men först sk ajg byta tillbaka mina möbler. Jag bad pappsen snällt och verkade som han skulle hjälpa mig.

Men efter oves var vi in till valboköpcentrum där vi skulle byta mina shoes, den snygga men elaka killen i kassan sa "nu var vi jävligt snälla som låter dig byta dom", han var fräck och uppkäftig tycker jag fast det kanske var fel av  mig och lämna tillbaka dom så sent, men killen förra veckan sa att det var helt lugnt att vi lämna tillbaka dom bara vi skaffade fram kvittit eller tog ut ett bankurdrag som vi hade gjort nu.

Vi var tvungna att välja ett par skor NU, alltså jag fick inget tillgodokvitto, hade problem först men ett par converse funkar ju, sen hitta jag massa boots och ett par kängor, men av alla dom passade ett par, men tog gråa converse till slut, diana köpte ett par blå sen fick han annika att köpa skosulor också, då var han i kassan glad och snäll, har inte tänkt på hur snygg han var förut, för tidigare tyckte jag han såg gamal ut fast han högst är 25.

Men iallafall efter valbo åkte jag hem,till annika, till robert sen gymmet. På gymmet var det smockat med folk och fick köra lite mage innan jag kunna springa på rullbandet, för en jävla fjortis tjej stog och skulle visa magen och låtsas rättatill byxorna så hon var tvungen att dra upp tröjan, sen sprang hon lite och sen ställde hon sig på sidorna av bandet och kollade på tvn en stund sen körde hon samma sak hela tiden, villa skricka åt henne men var så sjukt mycke folk, haha.

Jag fick göra det jag skulle men blev en kortare stund nu, var tvungen att åka tidigare för jag lär plugga och äta. Men ni får ha det gött, byebye.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

hahah fun fun...... pinsamt.... nu kommer alla veta att de var vi som ringe HAHA

2010-02-02 @ 21:34:16
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA SNYGG HAN:D

2010-02-03 @ 15:47:49
URL: http://linaarsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0