hitum ditum sir

tjena jag kom precis hem från jernvallen, där vi kollade på korpen som spelade lite också kollade jag på brorsan förstås, jag åkte dit med robert men mimmi skulle egenteligen också följa med men blev to late. Men utöver det har så slutade vi jävligt tidigt idag men då stack jag och mimmi hem till mig och spelade mario wii, det var nice.

Jag kommer inte ihåg vart vi drog sen men vi drog ner till stan och fikade på marangoni, efter det så hände det inte så mycke vi skulle hem till henne och hämta cash för hon skulle äntligen köpa ett gymkort. Men blev lite förhinder så jag stack och gymma själv, efter det så ringde mimmsan och jag skulle komma till henne. Men fick gå förbi annika först och byta om.

När jag kom till henne så trodde vi att vi hade tidspress för vi skulle kolla på en elendiga korpmatchen, men den började nio och vi var där vid 7, haha. Men då kom robert och hämtade oss sen så skjutsade vi hem mimmi där kim stod utanför och väntade troget.

Men jag och robert kilade vidare och åkte til ica för lite gottigott gott, där vi köper oss en redig kladdkaka och grädde, det kommer jag få fan för imorgon men men, man lever bara en gång. När vi kommer hem till robert så blev det inte någe mat det blev pang på kladdkakan och en film med hans brorsor, riktigt bra film faktiskt.

Men sen åkte vi till korpmatchen och såg ungefär halva, men det var allt, cya.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

kissie hade på sig något i ronyyy style igår :D

2010-02-23 @ 16:51:43
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

hähääääää sucker :D ja redigerade inte ens mina läppar, strange huh :D

2010-02-23 @ 18:08:52
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

ska du ha den riktiga bilden som är TÄCKT av finnar eller:)? har inte redigerat läpparna at all :) i swear

2010-02-23 @ 18:13:50
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0